jueves, 6 de marzo de 2014

No vindrà d'aquí... Doncs es veu que si

Vivim en una societat de consum, com a tal hi ha d'haver consumidors i productes consumits i aquests productes poden tenir diferents preus i qualitats, però el factor que guia més alhora de consumir més un producte o un altre és el preu: el producte de millor qualitat més barat és el que guanya a la competència i acaba dominant el mercat, i com s'aconsegueix obtenir un producte amb aquestes característiques? Doncs tenint un bon producte i retallant costos per reduir el preu final.

No és d'estranyar doncs que se sentin notícies com la de que McDonalds admet la possibilitat de perdre la lluita per mantenir els salaris baixos, que potser pot semblar una bona notícia per els treballadors, però que pot comprometre la competitivitat de l'empresa i la seva integritat. Ni tampoc la que IKEA vegi vetat el seu conveni d'explotació per tallar una arbres de 600 anys a Rússia (no estaria obtenint la fusta d'allà si no els sortís a compte).

Obtenir benefici costi el que costi sembla ser la norma actualment, igualment, tenir en compte altres factors importants tampoc ve d'aquí...

No hay comentarios:

Publicar un comentario